Moduri de ușor de a reduce de zahăr din sânge grade natural

0
838

Ridicat de glucoză în sânge apare atunci când corpul tău nu poate în mod eficient de transport de zahăr din sânge în celule. Atunci când sunt lăsate necontrolate, acest lucru poate duce la diabet. O cercetare din 2012 a raportat că 12– 14% oameni adulți cu diabet zaharat de tip 2, în timp ce 37– 38% au fost clasificate ca pre-diabetic (1Trusted Sursa). Acest lucru indică faptul că 50% din toate Statele Unite ale americii adulți au diabet zaharat sau pre-diabet.

Mai jos sunt 15 moduri foarte ușor de a reduce nivelul de glucoza din sange in mod natural. Antrenament regulat. Exercitiile regulate pot ajuta să piardă în greutate și de a stimula, de asemenea, sensibilitatea la insulina. Sporit sensibilitatea la insulina indică celulele tale sunt mai capabili de a utiliza disponibile zahăr în fluxul sanguin.

Antrenament, de asemenea, ajută țesuturile musculare face uz de nivelul de zahăr din sânge pentru energie și contracție

Dacă aveți probleme cu controlul de zahăr din sânge, ar trebui să examineze în mod obișnuit dumneavoastră de grade. Acest lucru va ajuta cu siguranță vei afla cum te-ai răspuns la diverse activități, precum și a menține de zahăr din sânge grade de obținere fie scump sau prea redusă (2Trusted Sursa). Excelent forme de exercițiu consta în greutate de formare, viguros de mers pe jos, alergare, ciclism, dans, treking, înot și, de asemenea, o mulțime mai mult.

Corpul tau se rupe carbohidrati jos chiar în zaharuri (în special glucoză), și după aceea insulină mută zaharuri în celule. Atunci când consumi prea multi carbohidrati sau au probleme cu funcția insulinei, această procedură se încadrează scurt și, de asemenea, nivelul de zahăr din sânge de a urca. Cu toate acestea, există mai multe puncte pe care le puteți face în jurul valorii de acest lucru. Americane de Diabet Organizație (ADA) recomandă reglementarea consumul de carbohidrati de numărare carbohidrati sau folosind o alimentare sistem de schimb.

Unele studii de cercetare găsi că aceste abordări pot ajuta, de asemenea, pregăti feluri de mâncare corespunzătoare, care ar putea îmbunătăți și mai mult controlul glicemiei (4Trusted Sursa, 5Trusted Sursa). Mai multe studii arată de asemenea că un low-carb, plan de dieta ajută la reducerea glucozei din sânge și împiedica, de asemenea, de zahăr din sânge piroane (6Trusted de Resurse, 7Trusted de Resurse, 8Trusted Sursa, 9Trusted Sursa).

Ce e mai mult, un low-carb dieta poate ajuta la controlul nivelului de zahăr din sânge de-a lungul timpului (10Trusted Sursa). Puteți citi mai multe în acest articol pe sănătoasă low-carb consuma cu diabet zaharat. Stimula Aportul De Fibre
Fibre reduce glucidelor digestia alimentelor și absorbția de zahăr. Pentru acești factori, se promovează o mai progresiv creșterea nivelului de zahăr din sânge.

Mai mult decât atât, un fel de fibra mananci ar putea juca un rol. Sunt 2 tip de fibre: insolubile și solubile. În timp ce ambele sunt esențiale, fibre solubile în mod special a fost demonstrat de a reduce glucoza din sange grade (11Trusted de Resurse, 12Trusted Sursa, 13Trusted Sursa).

În plus, un grad ridicat de fibre dieta poate ajuta să se ocupe de tip 1 diabet zaharat de creșterea de zahăr din sânge de control, precum și la scăderea nivelului de zahăr din sânge minime (13Trusted de Resurse, 14Trusted de Resurse). Alimentele care sunt bogate in fibre includ legume, fructe, legume și, de asemenea, boabe întregi. Aportul zilnic recomandat de fibre este de aproximativ 25 de grame pentru femei, precum și 38 de grame pentru bărbați. Care are de-a face cu 14 grame pentru fiecare 1.000 de calorii (15 ).

Bea Apă, precum și de Ședere Hidratat

Consumul adecvat de apă poate ajuta la menținerea de zahăr din sânge de grade în sănătoasă și echilibrată limitări. În plus, pentru a preveni deshidratarea, ajută rinichii să elimine excesul de glucoză din sânge în urină. O cercetare empirică studiu a arătat că cei care au consumat mai multă apă avut un risc mai mic de a crea ridicat de glucoza din sange de grade (16Trusted Sursa).

Apă potabilă frecvent re-hidrateaza sânge, scade glucoza din sange grade precum și minimizează diabet zaharat de risc (16Trusted Sursa, 17Trusted Sursa, 18Trusted de Resurse, 19Trusted de Resurse). Păstrați în minte că de apă, precum și alte non-caloric băuturi sunt cele mai bune. Băuturi îndulcită cu zahăr crește de glucoza din sange, unitate de greutate și impuls de diabet zaharat de pericol (20Trusted de Resurse, 21Trusted Sursa). Pună În Aplicare O Parte De Control. Partea de control ajută la controlul consumului de calorii și poate rezulta în pierderea în greutate (22, 23Trusted de Resurse, 24Trusted de Resurse).

Ulterior, reglementarea greutatea reclamă sănătos și echilibrat de zahăr în sânge și a fost dovedit a reduce riscul de a crea tip 2 diabet zaharat (22, 23Trusted de Resurse, 25Trusted de Resurse, 26Trusted de Resurse, 27Trusted Sursa, 28Trusted de Resurse). Verificarea servire dimensiuni, de asemenea, ajută la reducerea consumului de calorii și, ulterior, de zahăr din sânge piroane (23Trusted de Resurse, 24Trusted de Resurse). Aici sunt unele idei valoroase pentru reglementarea secțiuni: acțiune, precum și cântărește porțiuni, utiliza plăci de dimensiuni mai mici, rămâne clar de toate-vă-pot-mânca unități de luat masa. revizuire etichetele produselor alimentare și verificați oferind dimensiuni, menține un jurnal alimentar și, de asemenea, consuma treptat.

Alege Alimente Cu un Indice Glicemic Redus

Indicele glicemic a fost creat pentru a evalua organismului de zahăr din sânge de acțiune pentru alimente care conțin carbohidrați (29Trusted Sursa). Atât cantitatea, cât și un fel de carbohidrati identifica modul în care o afectează alimentele de glucoza din sange de grade (30Trusted de Resurse, 31Trusted Sursa).

Consumatoare de low-glicemic-indicele de alimente a fost demonstrat de a reduce pe termen lung de zahăr din sânge grade de tip 1, și, de asemenea, diabetici de tip 2 (32Trusted Sursa, 33Trusted Sursa). Deși indicele glicemic al alimentelor este necesar, cantitatea de carbohidrati consumate, de asemenea, probleme (34Trusted de Resurse, 35Trusted Sursa). Alimentele cu un indice glicemic redus includ fructe de mare, carne, ouă, ovăz, orz, fasole, linte, fasole, plăcută, cartofi, porumb, cartofi, cele mai multe fructe și non-amidon legume. Controla Anxietatea De Grade.
Stresul poate afecta nivelul de zahăr din sânge (36Trusted de Resurse, 37Trusted Sursa).

Agenți hormonali cum ar fi glucagon precum și cortizol sunt secretate în timpul stres și anxietate. Acești agenți hormonali declanșa nivelurile de glucoză din sânge să crească (38Trusted Sursa, 39Trusted de Resurse). Un studiu de cercetare a arătat că, de antrenament, de agrement și, de asemenea, o reflecție a redus substanțial tensiune și, de asemenea, a scăzut nivelul de zahăr din sânge niveluri pentru studenți (40Trusted de Resurse).

Exerciții și, de asemenea, metode de relaxare cum ar fi yoga exercițiu și, de asemenea, bazate pe mindfulness de reducere a stresului pot remedia, de asemenea, secreția de insulină probleme cronice de diabet (40Trusted Sursa, 41Trusted de Resurse, 42Trusted Sursa, 43Trusted de Resurse, 44Trusted Sursa). Monitoriza Nivelurile De Glucoza Din Sange. “Ceea ce devine determinat obține reușit.”. Măsurarea și, de asemenea, ține un ochi asupra glucozei din sânge grade poate ajuta, de asemenea, de a le gestiona. De exemplu, urmărirea ajută să stabilească dacă aveți nevoie pentru a face modificări în feluri de mâncare sau medicamente (31Trusted de Resurse).

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here